تبلیغات اینترنتی
ابداع تازه دانشمندان در دستیابی به فناوری غیب کردن
روانشناسی،داستان،...
روانشناسی،داستان،...

ابداع تازه دانشمندان در دستیابی به فناوری غیب کردن

تصویر تزئینی است.
 

پنتاگون، وزارت دفاع ایالات متحده، روز چهارم ژانویه اعلام کرد که فیزیکدانان شاغل در این وزارتخانه موفق به طراحی نوعی فنآوری شده‌اند که به کمک آن می‌توان هر پدیده‌ای را به طور کامل از دید مخفی کرد.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

درمان طبیعی شوره سر

شوره سر یک اختلال شایع می باشد که سبب خارش سر می شود. اگر چه شوره سر، یک اختلال تهدید کننده زندگی شخص نمی باشد، ولی ممکن است به صورت دائمی وجود داشته باشد و فرد را آزار دهد.

در صورت بروز این مشکل شما دو راه پیش روی خود دارید:

یکی این که با درمان های گران قیمت نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

دوم این که می توانید با راه های طبیعی و کم هزینه، آن را درمان کنید.

 



ادامه مطلب ...

روشی برای جلوگیری از فراموشی

امروزه انسان‌ها اطلاعات بسیاری مانند رمز کارت بانکی یا رمز ایمیل‌های متعدد را باید در مغز خود جای دهند. متخصصان معتقدند که برای جلوگیری از فراموشی این محفوظات باید آن‌ها را با مسائل ذهنی دیگر پیوند زد.


انسان‌ها برای این که بتوانند اطلاعات زیادی را که در دنیای مدرن وجود دارد در مغز خود جای دهند، می‌توانند از یک سری روش‌های به یاد سپردن استفاده کنند.



ادامه مطلب ...

درختی عجیب با میوهایی که برتنه اش روییده است

درخت جابوتی کابا یا انگور برزیلی درختی است که میوه های آن به جای شاخه ها بر روی تنه اش می‌روید.



ادامه مطلب ...

نام خلیج فارس روی قبر نظامیان آمریکایی‌

بحث تغییر نام خلیج فارس اگرچه مدام از سوی شیخ نشین‌های عرب دنبال می‌شود اما حمایت‌های آمریکا در این خصوص قابل کتمان نیست. اما این پشتیبانی‌ها از سوی آمریکا در حالی رخ می‌دهد که بر روی سنگ قبر برخی نظامیانی کشته شده آمریکایی، نام «خلیج فارس» حک شده است! این یعنی آمریکا قبل از این‌که بخواهد اقدام مستقیم و یا غیرمستقیمی در خصوص تغییر نام خلیج فارس داشته باشد، ابتدا باید سنگ قبر برخی از نظامیان خود را تغییر دهد!
عکس‌های زیر به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد.


 

سروان چالز فرانک نظامی آمریکایی که در ویتنام و خلیج فارس خدمت کرده در ۱۱ سپتامبر در ساختمان پنتاگون کشته شده است.



ادامه مطلب ...

عکس هایی الهام گرفته از قصه های مادرانه



ادامه مطلب ...

نقاشی های به ظاهر 3 بعدی

این آثار و نقاشی های دو بعدی توسط دستان یک هنرمند ژاپنی به تصویر کشیده شده اند که به نظر سه بعدی می آیند به گونه ای که ظاهرا از صفحه کاغذ به بیرون ادامه پیدا کرده اند ، این هنرمند 21 ساله با استفاده از تکنیک پرسپکتیو در نقاشی توانسته این آثار خارق العاده را به تصویر بکشد.



ادامه مطلب ...

خلاقیت هنری یک دانشجوی ژاپنی

دانشجوی 19 ساله ژاپنی تنها با استفاده از رنگ های اکریلیک، این تصاویر واقعی و باور نکردنی را روی بدن به تصویر کشیده است.




ادامه مطلب ...

طراحی صورت افراد مشهور با مداد

 



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

چند می فروشی؟

مرد کشاورزی یک زن نق نقو داشت که از صبح تا نصف شب در مورد چیزی شکایت میکرد. تنها زمان آسایش مرد زمانی بود که با قاطر پیرش در مزرعه شخم میزد.

یک روز، وقتی که همسرش برایش ناهار آورد، کشاورز قاطر پیر را  به زیر سایه ای راند و شروع به خوردن ناهار خود کرد. بلافاصله همسر نق نقو مثل همیشه شکایت را آغاز کرد. ناگهان قاطر پیر با هر دو پای عقبی لگدی به پشت سر زن و در دم کشته شد.

در مراسم تشییع جنازه چند روز بعد، کشیش متوجه چیز عجیبی شد. هر وقت...



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

هرگز قضاوت نکنید

پس از رسیدن یک تماس تلفنی برای یک عمل جراحی اورژانسی، پزشک با عجله راهی بیمارستان شد ،او پس از اینکه جواب تلفن را داد، بلافاصله لباسهایش را عوض کرد و مستقیم وارد بخش جراحی شد



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

آرزوی سنگتراش

روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد می شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

بادیه نشین و اسب اصیل

مردی، اسب اصیل و بسیار زیبایی داشت که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کرد. همه آرزوی تملک آن را داشتند.

بادیه‌نشین ثروتمندی پیشنهاد کرد که اسب را با دو شتر معاوضه کند، اما مرد موافقت نکرد.

حتی حاضر نبود اسب خود را با تمام شترهای مرد بادیه‌نشین تعویض کند.

باد‌یه‌نشین با خود فکر کرد: حالا که او حاضر نیست اسب خود را با تمام دارایی من معاوضه کند، باید به فکر حیله‌ای باشم.

روزی خود را به شکل یک گدا درآورد و در حالی که تظاهر به بیماری می‌کرد، در حاشیه‌ جاده‌ای دراز کشید.

او می‌دانست که مرد با اسب خود از آنجا عبور می‌کند. همین اتفاق هم افتاد…



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: :: نويسنده : سجاد

h

در بیمارستانی ، دو مرد بیمار در یک اتاق بستری بودند . یکی از بیماران اجازه داشت که هر روز بعد از ظهر یک ساعت روی تختش بنشیند . تخت او در کنار تنها پنجره اتاق بود . اما بیمار دیگر مجبور بود هیچ تکانی نخورد و همیشه پشت به هم اتاقیش روی تخت بخوابد . آن ها ساعت ها با یکدیگر صحبت می کردند ؛ از همسر ، خانواده ، خانه ، سربازی یا تعطیلاتشان با هم حرف می زدند .

هر روز بعد از ظهر ، بیماری که تختش کنار پنجره بود ، می نشست و تمام چیزهایی که بیرون از پنجره می دید ، برای هم اتاقیش توصیف می کرد .بیمار دیگر در مدت این یک ساعت ، با شنیدن حال و هوای دنیای بیرون ، روحی تازه می گرفت .

مرد کنار پنجره از پارکی که پنجره رو به آن باز می شد می گفت . این پارک دریاچه زیبایی داشت . مرغابی ها و قو ها در دریاچه شنا می کردند و کودکان با قایق های تفریحی شان در آب سرگرم بودند . درختان کهن منظره زیبایی به آن جا بخشیده بودند و تصویری زیبا از شهر در افق دور دست دیده می شد. مرد دیگر که نمی توانست آن ها را ببیند چشمانش را می بست و این مناظر را در ذهن خود مجسم می کرد و احساس زندگی می کرد. روز ها و هفته ها سپری شد .

یک روز صبح ، پرستاری که برای حمام کردن آن ها آب آورده بود ، جسم بیجان مرد کنار پنجره را دید که در خواب و با کمال آرامش از دنیا رفته بود . پرستار بسیار ناراحت شد و از مستخدمان بیمارستان خواست که آن مرد را از اتاق خارج کنند .

مرد دیگر تقاضا کرد که او را به تخت کنار پنجره منتقل کنند . پرستار این کار را برایش انجام داد و پس از اطمینان از راحتی مرد ، اتاق را ترک کرد . آن مرد به آرامی و با درد بسیار ، خود را به سمت پنجره کشاند تا اولین نگاهش را به دنیای بیرون از پنجره بیاندازد . حالا دیگر او می توانست زیبایی های بیرون را با چشمان خودش ببیند. هنگامی که از پنجره به بیرون نگاه کرد ، در کمال تعجب با یک دیوار بلند آجری مواجه شد.

مرد پرستار را صدا زد و پرسید که چه چیزی هم اتاقیش را وادار می کرده چنین مناظر دل انگیزی را برای او توصیف کند ؟

پرستار پاسخ داد : شاید او می خواسته به تو قوت قلب بدهد . چون آن مرد اصلأ نابینا بود و حتی نمی توانست این دیوار را ببیند.

آرزوهایی که حرام شدند!

جادوگری که روی درخت انجیر زندگی می کند.



ادامه مطلب ...
موضوعات
پيوندها